Nog een paar dagen - Reisverslag uit Veynes, Frankrijk van Janine Ellen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Veynes, Frankrijk van Janine Ellen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Janine

Blijf op de hoogte en volg Janine

19 Augustus 2015 | Frankrijk, Veynes

Na een rustige 6e week heb ik nog maar een paar dagen te gaan. Vorige week had ik telkens een paar kindjes. 1 nederlands jongetje en 2 of 3 franse kindjes. Met z'n vieren hebben we vorige week de laatste lampionnenoptocht van het jaar gedaan. De vorige keren was het altijd een hele grote groep en het was wel leuk om het nu in een klein groepje te doen. Zo konden we langs te tent of het huisje van iedereen even lopen om de lampionnen te laten zien als papa of mama (of opa of oma zoals bij de franse kinderen nog wel eens het geval is) niet mee loopt.
Afgelopen zondag zijn we rustig naar een lavendel distillerij geweest. Uiteindelijk zijn we alleen het winkeltje in geweest omdat we de man daar een beetje eng vonden, maar we zijn nog wel door twee hele schattige piepkleine dorpjes heen gelopen.
Ook deze week is het weer rustig in mijn tipi. Gelukkig hoef ik niet meer tot zaterdag te werken, maar hoef ik maar tot vrijdag te werken. Extra dag vrij om lekker laatste boodschappen te doen en het hele huisje op te ruimen. Gelukkig heb ik nog wel kindjes, al zijn 2 van mijn langst zittende kindjes vandaag vertrokken. Nu nog 2 kindjes die er pas sinds deze week zijn. Gelukkig zijn ze wel allemaal nederlands, dus dat vind ik zelf wel lekker makkelijk. Het nadeel van de rust op de camping is dat de tijd wel echt enorm traag gaat nu. De temperaturen zijn ook wat gezakt dus het fijne is wel dat je nu prima in de zon kan zitten zonder dat je meteen je stoel uit zweet.
Ik ga nog even 2 dagen hierna knallen, en maandagmiddag ben ik alweer terug in Nederland. Ik heb er wel zin in om thuis te komen.
A la prochaine :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Veynes

Janine

Mijn verhalen als animatrice in Frankrijk.

Actief sinds 03 Juli 2015
Verslag gelezen: 659
Totaal aantal bezoekers 2932

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Animatrice in Veynes

Landen bezocht: