Nachtelijke avonturen - Reisverslag uit Veynes, Frankrijk van Janine Ellen - WaarBenJij.nu Nachtelijke avonturen - Reisverslag uit Veynes, Frankrijk van Janine Ellen - WaarBenJij.nu

Nachtelijke avonturen

Door: Janine

Blijf op de hoogte en volg Janine

22 Juli 2015 | Frankrijk, Veynes

Maandag na het uploaden van mijn wekelijkse blog ging ik terug naar mijn huisje. Mijn huisgenootje had, na wat porren van mij dat het prima was, besloten om met de jeugd mee te gaan naar het meertje. Het was inmiddels na elven en ik kwam alleen terug. Doe het licht aan in mijn kamertje en kijk om de een of andere reden omhoog naar de muur boven de deur. En wat zie ik me daar toch een enorme spin zitten. Na eerst vijf minuten nodig te hebben gehad om bij te komen van de schrik ging ik toch maar bedenken of ik hem zelf ging vermoorden of niet. Hij zat best wel hoog en ik kon er met geen mogelijkheid bij. Ook was deze spin ongeveer twee keer zo groot dan welke spin we tot nu toe ook hadden vermoord. Na wat overwegingen besloot ik toch maar dat deze spin ver boven mijn pet uit ging en dat ik het toch echt niet ging doen. Gelukkig was in het restaurant nog onze lieftallige sportanimator die wel even mee ging kijken en hem wel wilde opruimen. Deze heldhaftige man heeft de spin vermoord, maar zelfs hij vond hem groot.
Hierna stond ik zo stijf van de adrenaline dat ik eerst maar ging douchen, want slapen ging toch niet lukken. Half uurtje later, na ook nog even wat te hebben gelezen wilde ik dan toch eindelijk gaan slapen. Helaas zat er een mug op mijn kamer die toch echt eerst dood moest. Ik pakte mijn handdoek en sloeg de mug dood. Tegelijkertijd, echter, kwam er opeens, vanuit het niets, een hagedis uit de lucht vallen. Ik schrok nog erger dan van die spin. De hagedis rende meteen weg en na vijf minuten kreeg ik het dan toch voor elkaar om die hagedis van achter het fornuis weg te jagen en naar buiten te krijgen.
Al met al was het me een avondje wel, met al die beesten. Erg goed heb ik daarna ook niet geslapen, alleen al de gedachte aan al die beesten in me kamer deed me slecht slapen. Inmiddels hebben we geen nieuwe beesten aangetroffen in ons huisje en gaat alles weer van zijn leien dakje.
A la prochaine

  • 22 Juli 2015 - 19:46

    Marianne:

    Hihi :)

  • 22 Juli 2015 - 21:37

    Dorien:

    Zusje toch ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Veynes

Janine

Mijn verhalen als animatrice in Frankrijk.

Actief sinds 03 Juli 2015
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 2936

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Animatrice in Veynes

Landen bezocht: